Hej bloggen

Hej alla blogg läsare !
Nu är det torsdag och jag har precis kommit hem från skolan .
Idag i skolan så har vi varit på G.vick . Skit kul .
Men efter det så åkte vi  tbx till tråkiga skolan .
Nu ska jag äta med Mella Lulia och Saja och Linda .
Skit kul kommer det bli tjejor . Men efter det blir det cherliding . Så är taggad inför det okså ..
Och imorgon är det FREDAG entligen !
Just nu så är jag inne på fb och lyssnar på mucik( JUSTIN Bieber FELLINI) . Och så länktar jag tills lördag då blir det Nadja och Marcus . YHE .
Men ni får ha det bra nu , så bloggar jag efter min cherliding i kväll .
Massor KYSSAR från mig l
l
v

Alexandra bieber .    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0