JUSTIN BIEBER

Hej alla blogg läsare ! 

Idag så har man hyrt en film ... 
Den var sjukt bra (Y)
Men i lördags så var man med lovisa erlandsson och wilma bark en liten stund .
Sen träffade jag minna bröder det var sjukt kul !
Nu så siter man här och  lyssnar på Jb låtar alltså JUSTIN BIEBER ! 

Taggad taggad till 2012 för då kommer justin bieber till stocholm någon gång , då fick jag och nadja gå så ska snart köppa 2 biljeter på första 2 eller 3  4 raden !


Bieber-fans orsakade kaos

Justin Bieber-paraden i centrala Stockholm slutade i kaos.

Polis kallades till platsen för att lugna fansen.

– Ordningsvakterna behövde stöttning, säger vakthavande befäl i city.

Motståndare dök upp

Fansen hade på sig kläder med Justin Bieber-tryck och dansade hans danser på gatorna. Men vid 16-tiden spårade det ur. Enligt folk på plats kastade några personer vattenballonger på fansen och skrek nedsättande kommentarer om Justin Bieber. De hade även plakat med texten ”Nonbelieber”.

”Många som ringde”

Den stora skaran sprang uppåt Drottninggatan och situationen var utom kontroll.

– Det var stökigt mellan fyra och fem. Ordningsvakterna behövde stöttning, så vi har haft en insats där. Det är många som har ringt om att det är kaos. Men sedan har det lugnat ned sig, säger vakthavande befäl vid City i Stockholm.

Initiativet till paraden togs på en Facebooksida för Biebers fans.

– 300 tonårsflickor utan arrangör,
det var lite stökigt, säger vakthavande befäl i city.

Justin Bieber. Justin Bieber.Foto: APSYND ATT JAG NT VAR DÄR ... men han kommer ju snart igen och ska ha konsert då kommer jag och nadja (Y)


Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag har likadan deign som du ! o.o

2011-10-10 @ 17:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0