Yhe
















hej bloggen ! 
jag vill bara säga att dagen har varit hur grym som helst ! 
Sov ju hos Marcus inatt , och när jag vaknade så såg jag inte Marcus o plötsligt kom han ner med frukost på sängen . 
aww så gulligt !! 
Iallafall efter ha ätit en god frukost så sov vi en stund till haha , sedan gick vi upp igen vid 1 tiden och började fixa oss . 
Sen vid 4 tiden gick vi hem till mig och jag valde kläder inför kollo återträffen som jag & Alexandra skulle gå på . 
Vid kvart över 5 hämtade vi upp henne och vi blev då skjutsade till kolloåterträffen . Där träffade vi massa som Wilma granlund, Ronja fält , Tintin steiner , Nicole Johansson , Mattias widorson och William Overgaard och massa andra som hållt mig sällskap under kvällen , jätte mysigt var det ! 
Vi kollade på bilder från kollo som fick mig att bara längta ännu mer till nästa år för att åka tillbaka . 
Iallafall efter en massa skratt åkte jag och Alexandra till konsum där vi stötte på Mattias och William ännu en gång .. hmm kan bara säga att vi fick en stor skratt atack så vi höll på o dö ramla nästan ner på golvet , fyfan ! 
Vi köpte energi dricka , Hallonsoda, Chips & godis . Riktigt smala människor ! 
När vi kom hem ringde Marcus mig och jag och Alexandra gick sedan hem till honom . Kollade på film , skrattade som f*n , och bara hade det bra . Om ni ser på första bilden så pussades jag ,Marcus & Alexandra samtidigt blev lite faaail , men jajaa. Nu har jag kommit hem iallafall . Jag och Alexandra tjockar massa gott . Nu ska vi fortsätta natten med varandra haha . men jag säger godnatt nuu . 

Kyss// NADJA SEDIGH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0